Regulamin

 

Regulamin sklepu

§ 1
Definicje

Sprzedawca:
Halina Głowacka
ul. Młyńska 53B/14
88-100 Inowrocław
Konto bankowe (mBank): 78 1140 2004 0000 3902 7740 9885
NIP: 5561173002
e-mail:
Księgarnia – księgarnia internetowa listydoemilki.pl.
Towar
– oferowana w księgarni książka.
Konsument (Klient) – osoba nabywająca towar na własny użytek.
Użytkownik – osoba odwiedzająca Księgarnię.

§ 2
Rodzaj świadczonych usług

W Księgarni Klienci mogą nabywać książkę pod tytułem Listy do Emilki.

§ 3
Warunki zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

Zamówienie książki dokonywane jest przez wybór liczby egzemplarzy i kliknięcie w przycisk „Dodaj do koszyka”, po czym Klient przenoszony jest na stronę wyboru sposobu odbioru zamówienia, a następnie sposobu płatności.
Towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Klienta za opłatą, widoczną po dodaniu do koszyka towaru oraz podaniu adresu dostawy. Klient może skorzystać z następujących form dostarczenia towaru: przesyłka polecona ekonomiczna bądź priorytetowa, kurier z płatnością z góry bądź za pobraniem, paczkomat. Wysyłka towaru nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego.
Odbiór zamówienia może być także dokonany osobiście – po wcześniejszym umówieniu – bez dodatkowej opłaty.
Księgarnia przyjmuje następujące formy płatności: tradycyjny przelew bankowy, płatność przy odbiorze, PayPal.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.

§ 4
Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki przy pomocy formularza kontaktowego..
Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym.
Księgarnia dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu czternastu dni.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sklepu.

§ 5
Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad technicznych. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie (w terminie do 14 dni roboczych) powiadomić Sprzedawcę. Powiadomienia o reklamacji można dokonać poprzez formularz kontaktowy.
Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca wymieni towar na wolny od wady, ewentualnie obniży lub zwróci pełną cenę produktu, jeżeli wymiana towaru na nowy (z powodu wyczerpania nakładu) okaże się niemożliwa. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego (przesyłka ekonomiczna) również zostaną zwrócone. Pieniądze będą oddane na konto, z którego zostało opłacone zamówienie lub wysłane przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, najpóźniej w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.